Nieuwe collectie van Silvia

Hallo allemaal,

Mijn eerste drie teksten heb ik opgenomen. Ik hoop dat jullier er wat aan hebben.

Groetjes van Silvia

Hallo Silvia,

Ik heb de lessen bekeken, erg leuk. Misschien is gevorderd 2 wat te hoog. Ik zou eerder zeggen semi-gevorderd 2. Ik hoop dat we met de hele ‘Nederlandse taalgemeenschap’ de bibliotheek kunnen vullen zodat iedereen onze kleine taal kan leren. Voelt toch een beetje als een soort plicht tegenover onze taal! ;D

Hallo Silvia,

dank je wel voor je drie lessen. Ja inderdaad, de teksten zijn nogal gemakkijk (maximaal semi-gevorderd 1). Maar het is nog niet zo belangrijk. Je kunt het niveau altijd achteraf veranderen.

Ik zal het niveau van mijn inbreng ook veranderen (op semi-gevorderd 2). Het lijjkt alsof “gevorderd 1 + 2” is gereserveerd alleen voor heel moeilijke teksten.

Ik verheug mij al op de volgende lessen…

Bedankt voor de aanmoedigingen.

Ik heb nog wat dingen opgenomen

Een collectie over getallen:

En een collectie voor echte beginners:

Ik zal proberen regelmatig wat toe te voegen, maar binnenkort ga ik op vakantie dus zal er een stilte vallen. En ik zal ook mijn man moeten overtuigen dat hij even niet naar de televisie kan kijken en niet te veel lawaai moet maken… Ha ha.

Misschien kunt iemand de ‘He and She’ collectie vertalen?

De ‘Who is She’ collectie zal wel wat meer werk vragen. Ik zal het proberen (26 episodes vertalen zal wel wat werk vragen).

Ik heb echter voor pure beginners ‘Greetings en Goodbey’ opgenomen, met vriendelijke medewerking van mijn man:

Veel plezier.

PS. het is ‘Misschien kan iemand…’

Hallo Imyirtseshem, de ‘Wie is ze’ collectie is vertaald en opgenomen:

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes,

Silvia

Hallo allemaal,

Ik heb nog een nieuwe collectie toegevoegd:

Ik hoop dat de kwaliteit van de audio beter is. Laat me het maar weten als er nog op- of aanmerkingen zijn.

Groetjes,

Silvia

Dank u Silvia voor nieuwe collectie :slight_smile: