Volgens Duolingo ben ik geen appel

brucenator us United States

Volgens Duolingo ben ik geen appel

May 08 at 03:38
  • brucenator us United States

Nee, ik ben geen appel, ik ben eerst een eukaryoot, dan een dier, dan een orgaandier, dan een chordadier, dan een craniaat, dan een gewerveld, dan een amnioot, dan een synapsid, dan een zoogdier, dan een placentadier, dan een opperdier, dan een aap en dan een mens. Maar dit heb ik niet over mezelf geleerd van Duolingo.

Hmm . . .

May 08 at 03:40
  • Fasulye de 독일

Ik heb op Duolingo een deel van de cursus Noors voor Engelstaligen gevolgd. Soms maakt Duolingo zinnen die inhoudelijk geen zin maken. Daarvoor is Duolingo bekend. Mij persoonlijk heeft het niet zo gestoord. Hoe is de de uitspraak van Duolingo Nederlands? Die van Duolingo Noors is in ieder geval uitstekend.

May 17 at 20:11
    • brucenator us United States

o ja, ik ben veel gekke zinnen tegengekomen bij Duolingo, bijv.: De koe loopt door de muur heen. Maar de uitspraak vind ik niet zo slecht. Uitstekend wil ik niet zeggen.

Maar er zijn echt grappige zinnen te vinden op Twitter:

De buurvrouw denkt ineens dat ze een operazangeres is. Het buldert dwars door de muur heen. Houd ramen en deuren gesloten, mensen met postcode 1019!

Ik weet niet wat voor telefoon mijn buurman heeft, maar als het apparaat trilt hoor ik het door de muur heen. Tenminste, ik hoop telefoon.

Je weet dat je huisje super wack is als je je vader door de muur heen kan horen snurken.

Mijn buurman praat zo hard dat ik zelfs de stemmen in zijn hoofd door de muur heen hoor.

Ik probeer zo stil mogelijk in m'n bed te liggen want m'n broer kwam net klagen dat ie me door de muur heen hoorde.

Ik hoorde mijn buurvrouw niezen dus ik zei gezondheid en toen hoorde ik mijn buurman door de muur heen "nice" zeggen. Het gebeurde serieus. Ik was in shock.

Lief dagboek,

Het is dag 2 na de apocalyps. Ik hoorde net door de muur heen dat mijn buurman me van plan is te verraden voor 7,50 gulden.

Twitter is echt een schatkist.

May 18 at 04:30