Looking for Dutch speaker who can do record audios for short textbook lessons

Hey guys, I just started learning Dutch with a textbook that does not have any recordings. Since I am typing out all of our lessons and importing them into LingQ, it would be great if someone could record audios, so I can publish them for everyone to use.

So here is an example of a lesson:

De morgenstond heeft goud in de mond
Meneer De Leeuw staat in de keuken en zet koffie. Hij vindt het niet erg alleen voor het ontbijt te zorgen. Hij hoort lawaai boven; Hein zegt ongeduldig: “Arnout, schiet nou op! Ik heb je optijd gewekt. Het is niet mijn schuld als je weer te laat op school komt, hoor!” Arnout antwoordt slaperig: “ Goed, goed, ik sta al op.” Hein gaat al naar beneden. Hij is net als sijn vader erg stipt. “Morgen pap. Is de post er al? Ik verwacht namelijk een brief.” - “Ik weet het niet. Ga jij even kijken?” Hein rent naar de deur en haalt een brief uit de brievenbus. Hij maakt hem vlug open en leest hem. “Nou kan ik met een gerust hart naar mijn werk. Merijke schrijft dat het erg fijn is in Duitsland en dat de mensen heel vriendelijk zijn. Jullie krijgen de groetjes. Zeg pap, ik ga. Het wordt vandaag zo warm en dan ga ik niet graag met de tram. En wandeling is gezond. Dag pap.” – “Tot vanavond, jongen.”

Thanks in advance :slight_smile: