We use cookies to help make LingQ better. By visiting the site, you agree to our cookie policy.

Suomen Mestari 2, Terveiset Turkista

Terveiset Turkista

Hei Hanna ja Pedro!

Terveiset täältä aurinkoisesta Turkista! Saavuimme Alanyaan lauantaina. Viikonloppuna uimme paljon meressä ja otimme aurinkoa rannalla. Ihanaa!

Maanantaina ajoimme vuokra-autolla toiseen kylään. Siellä söimme pienessä ravintolassa meren rannalla. Näimme myös kuuluisat

vesiputoukset.

Eilen Lauri ja Kalle halusivat mennä veneretkelle. Emma ja minä jäimme hotellille. Löysimme rantakadulta kivan kahvilan ja söimme siellä isot jäätelöannokset.

Onneksi lomaa on vielä monta päivää jäljellä!

Terveisin Mäkelät

Terveiset Turkista Saudações da Turquia

Hei Hanna ja Pedro!

Terveiset täältä aurinkoisesta Turkista! تحياتي من تركيا المشمسة! Greetings from sunny Turkey! Saavuimme Alanyaan lauantaina. وصلنا إلى ألانيا يوم السبت. We arrived in Alanya on Saturday. Viikonloppuna uimme paljon meressä ja otimme aurinkoa rannalla. سبحنا كثيرًا في عطلة نهاية الأسبوع في البحر وأخذنا حمام شمس على الشاطئ. Ihanaa! Прекрасный!

Maanantaina ajoimme vuokra-autolla toiseen kylään. يوم الإثنين ، استقلنا سيارة مستأجرة إلى قرية أخرى. В понедельник мы поехали на арендованной машине в другую деревню. Siellä söimme pienessä ravintolassa meren rannalla. هناك أكلنا في مطعم صغير على البحر. Там мы поели в маленьком ресторанчике у моря. Näimme myös kuuluisat

vesiputoukset. الشلالات.

Eilen Lauri ja Kalle halusivat mennä veneretkelle. Yesterday Lauri and Kalle wanted to go on a boat trip. Emma ja minä jäimme hotellille. Löysimme rantakadulta kivan kahvilan ja söimme siellä isot jäätelöannokset. وجدنا مقهى لطيف في شارع الشاطئ وتناولنا وجبات كبيرة من الآيس كريم هناك.

Onneksi lomaa on vielä monta päivää jäljellä!