Nederlandse podcasts van Silvia in gesprek met Fasulye

Silvia en ik zijn nu podcasts aan het opnemen, wel zeker voor middelbaar nivo. Maar eens kijken over welke onderwerpen wij nog verder willen discussieren…

  1. Podcast over typisch Nederlandse etenswaren en snoepjes

Fasulye

Onze tweede podcast gaat over sfeerimpressies van Nederland - bekeken vanuit Nederland, Frankrijk en Duitsland:

Veel luisterplezier!

Fasulye

Graag wil ik ook onze derde podcast presenteren. We hebben over een onderwerp gesproken dat het hele gesprek heeft ingenomen, dus daarom heet de titel van deze podcast “Nederland - polderland”:

Veel plezier ermee!

Fasulye

Deze keer hebben Silvia die al vele jaren in Frankrijk woont en ik die bijna uitsluitend in Duitsland heeft gewoond een Podcast over “Wonen in Nederland” en onze contacten met Nederland gemaakt.

Veel luisterplezier!

Fasulye

Daar zijn we weer, Silvia en ik! Ik moest wat pauzeren met het opnemen van podcasts vanwege mijn stage van vier weken.

Onze nieuwe podcast heeft de titel “Vakantie” en gaat specifiek over typische vakantiegewoontes van de Nederlanders.

Veel lees- en luisterplezier!

Fasulye

Onze nieuwste podcast gaat over het leren van talen, heel concreet stelt deze keer Silvia de vragen en ik vertel over het leren van mijn vreemde talen.

Hier is de link: Login - LingQ

Veel plezier met het lezen en beluisteren!

Fasulye

Bedankt, jullie twee. :slight_smile:

Graag gedaan! Bedankt voor je berichtje!
Silvia

Ik wil graag mede in de naam van Silvia onze nieuwste podcast presenteren en die gaat weer over mijn leren van vreemde talen! Silvia stelt mij de vragen.

Hier is de link: Login - LingQ

Prettig luisterplezier!

Fasulye

Na Silvia’s vakantie hebben wij weer samen een nieuwe podcast gemaakt vaar ik aan Silvia vragen stel over haar ervaringen met het leren van vreemde talen. Onder anderen wil ik van haar weten, welke vreemde talen ze op school heeft geleerd en wat haar bevindingen daarover zijn.

Hier is de link: Login - LingQ

Veel plezier met het luisteren en lezen!

Fasulye

In onze nieuweste podcast vertelt Silvia mij hoe ze met LingQ drie vreemde talen heeft geleerd.

Hier is de link: Login - LingQ

Veel lees- en luisterplezier!

Fasulye

Hallo,

Met LingQ2 lijkt de buy veranderd zijn in guest aan het einde van de link, en ik denk dat de link de volgende moet zijn:

In ieder geval, de workdesk link is niet correct van Fasulye.

Groetjes,

Silvia

Silvia, dan weet ik niet, waar ik de correcte link kan vinden, als ik zelf in de betreffende les ben. Onderaan zoals vroeger staat namelijk geen link meer.

Fasulye

Nee, dat vond ik ook verwarrend. Je moet de link indirect uitvinden door bijvoorbeeld net te doen of je de les wilt emailen naar iemand. (Share, email)

Silvia

Daar was ik nooit zelf op gekomen om zo aan een link van een geuploade podcast te komen, maar die methode werkt wel: Er verschijnt keurig de link alsof je die iemand wilt e-mailen.

Dank je wel!

Fasulye

Silvia en ik hebben weer een nieuwe podcast gemaakt die gaat Silvia’s gebruik van Frans en Frankrijk en over algemene beschouwingen over typisch Franse gewoontes. Silvia vertelt ook wat over de mooie omgeving van haar woonplaats.

Hier is de link: Login - LingQ

Veel lees- en luisterplezier!

Fasulye

Onze nieuweste podcast gaat over sport in Nederland en hier is de link:

Natuurlijk spreken wij vooral over typisch Nederlandse sporten!

Fasulye

Leuke gesprekken, bedankt.

Bedankt Domas voor het compliment!
Groetjes,
Silvia

Nu kan ik aan jullie weer een nieuw onderwerp presenteren voor een podcast van Silvia en mij:

Winkelen in Nederland

We hebben vastgesteld dat de winkels toch in elk land dan weer anders zijn!

Hier is de link: Login - LingQ

Veel kijk- en luisterplezier!

Fasulye