Polskie otwarte forum

Hej

Poprosiłem na Support Forum o założenie polskiego otwartego forum. Inne języki je mają, więc dlaczego język polski ma go nie mieć? :slight_smile: Moglibyśmy tam sobie trochę po polsku popisać, bo widzę, że chętnych do nauki polskiego trochę jest.

Właśnie opublikowałem też moje pierwsze lekcje w języku polskim. Jest to historia mojego pobytu na Wyspach Kanaryjskich. Mam tego więcej, więc jeśli będziecie zainteresowani to mogę dodać resztę.

Pozdrawiam, Dave

Cześć!
To jest świetne.
Gratuluję polsko-językowe użytkowników i uczących się polskiego.

@djclarke: Na koncie wskazuje się, że pan uczy się języka rosyjskiego. Czy możesz dać mi link na jakąkolwiek odpowiednią słownik online polsko-rosyjskie? Google normalny (znośnie) zazwyczaj przekłada z języka rosyjskiego na polski, ale nie odwrotnie, złe, co najmniej …

Dziekuję. Niestety, nie znam niczego lepszego niż Google. Rosyjskiego uczyłem się wiele lat temu, jeszcze w szkole. Teraz go tylko odświeżam.

Co do polskiego forum to nic z tego nie będzie. Administrator odpowiedział mi, że nie wspierają języka polskiego :frowning: Muszę przyznać, że mnie to zniechęciło.

Tutaj moja dyskusja z Administratorem: Open Forum In Polish - Language Forum @ LingQ

1 Like

Uważam, że nie jest to konieczne przy tej okazji tak zniechęcić się.
Myślę, że to tylko kwestia czasu.
Ten projekt jest dość szybko rozwijające się.

Może i nie jest konieczne, ale mnie taka definitywna odpowiedź Alexa trochę zdziwiła, bo co kogoś kosztuje jedno dodatkowe forum. Tym bardziej, że np. szwedzkie forum też zbyt aktywne nie jest a mimo to istnieje. Nie chciałem przecież niczego dla siebie.

Prowadzę kilka różnych polskojęzycznych forów i myślałem, że korzystając z mojego doświadczenia, mógłbym i tutaj język polski trochę ożywić i rozruszać. No ale skoro nie chcą tu polskiego, to trudno. Nie będę się więcej narzucał :slight_smile:

Why do you need a dedicated “open” forum? You can “help” with Polish in any other forum, including this one. There are too many forums already, including the very popular one with messages that are 1-2 years old. Do they have to create yet another one especially for you - a VIP for Polish tutoring? Actually, we have this type of forums - it’s called the wall. Anyone can ask you a question at your personal wall.

Personally, I would merge all the open forums into one. A dedicated forum is fine when there are at least 10 messages per day, not 1 per month.

Why? I’ve explained it here and in the other topic on the Support Forum. If you fancy, you can have a look. Why are you so catty? Are you looking for a fight? I’m going to ignore your taunts. Cool it mate! :slight_smile:

I don’t think there are too many forums, it depends on the point of view. You have your Open Russian Forum and perhaps because of that, you can’t understand my point? Apart from that I didn’t want that forum for tutoring, only for casual and miscellaneous discussions. This forum is for tutoring and what we do here now, is a bit off topic, don’t you think? As you can see I gave up on my previous idea and there will be no Polish forum. No worries.

Hey, I am not catty! :slight_smile: I do not want Open Russian Forum either. The topics are outdated. No sense to keep the separate forum.

I am sure you will not be beaten if you use this forum (Ask Your Tutor (Polish)) for any of your topics, not specifically “tutoring” one. The last topic here was created 8 months ago! This forum is dead.

P.S. Actually, I can even agree with you. If there are so many unnecessary forums, why not to create another one or replace any of them with Polish. Why to have all these incredibly outdated “The ____LingQ Podcast Forum”? Why not to delete one of them and give djclarke his own “Polskie otwarte forum”?