Vragen over Lingq learning

Hallo,

Ben net begonnen met spaans via Lingq, even wat vraagjes, vindt de feedback een beetje vaag.
Om een les te beginnen kies je die uit bibliotheek, dat snap ik.
Er is ook een optie les downloaden, wat houdt dat dan in?
En hoe zet ik lesmateriaal op mijn mp3 speler?
Wie weet dit, zou fijn zijn

Groet Tine

Ik geïmporteerd uw vraag in LingQ om het te lezen en wat Nederlands te leren. Mijn antwoord is vertaald via Google Vertalen.
U kunt de audio naar uw mp3-speler om zo vaak als je wilt luisteren. U kunt de tekst je wilt afrdukken. U kunt ook lezen en luisteren op je iPad of iPhone of Android als je een betalend lid en download de app.

Het belangrijkste is luisteren en veel gelezen en veel woorden opslaan, in andere woorden, veel LingQ maken.

Daarna heb ik geïmporteerd mijn antwoord in LingQ om te leren wat meer Nederlands

Ik maakte vervolgens een paar correcties (hoop ik) om de tekst.

Misschien een Nederlands sprekende lid kunt meer uitleg.

Hallo Tine,

Als je de les open hebt is er een optie Download geluidsbestand. Dan kun je het mp3 bestand op je computer opslaan en daarna op je mp3 speler zetten. Ik weet niet precies wat je met de optie les downloaden bedoeld, maar je kunt de tekst printen door op Print de Les te klikken.

Laat maar weten als je nog vragen hebt. In het begin is het misschien een beetje moeilijk, maar je went er snel aan.

Groetjes,

Silvia

Hoi Silvia, bedankt voor je reactie, het downloaden heb ik nu gezien, ga ik me even in verdiepen,
ik bedoelde met een les downloaden, er staat eigenlijk een les binnen halen, wat betekent dat?
Ga me nu verdiepen in de cursus, het is wel even uitvogelen hoor!
Heb in iede geval de handleiding gevonden.

Bedankt
Groet Tine

Hallo Tine,
Ja, “Les binnen halen”, is niet duidelijk vertaald. Ik help op dit moment met de website vertalen, en ik had het ook al gezien dat dat erg onduidelijk was. Het moet meer zijn ‘Maak een nieuwe les’, Je kunt dit gebruiken als je zelf een tekst hebt waar je een les van wilt maken. (Voor jezelf of ook om met anderen te delen). Ik zal binnenkort kijken of ik ‘Les binnen halen’ kan verbeteren.

Verder is het concept hier gemakkelijk. Je begint gewoon naar de lessen te luisteren, en van elk blauw woord een LingQ te maken. In het begin luister je vele keren naar een les. Je zult dan merken dat je het langzaam begint te verstaan.

Groetjes,
Silvia